Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Поплавська-Мельниченко Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Поплавська-Мельниченко Ю. В. 
Теорія музичного навчання Едвіна Гордона [Електронний ресурс] / Ю. В. Поплавська-Мельниченко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 367-371. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_78
Розглянуто особливості теорії навчання музики відомого американського вченого-дослідника та педагога Едвіна Гордона, розкрито зміст і суть введеного ним нового терміна та поняття "аудіація" ("audiation"). Визначено типи аудіації й етапи підготовки до аудіації. Подано порівняння процесів засвоєння мовної та музичною інформації, виділено їх спільні засади. Виявлено зв'язок цієї теорії з іншими методиками раннього музичного розвитку дітей. Зроблено висновок, що ця теорія є унікальною у спробі залучити психологічні принципи до викладання та вивчення музики, вона може бути надзвичайно корисною у музичній педагогіці.Рассмотрены особенности теории обучения музыке известного американского ученого-исследователя и педагога Эдвина Гордона. Раскрыты содержание и суть введённого ученым нового термина и понятия "аудиация" ("audiation"). Определены типы аудиации и этапы подготовки к аудиации. Представлено сравнение процессов усвоения речевой и музыкальной информации. Выделены их общие принципы, обнаружена связь данной теории с другими методиками раннего музыкального развития детей. Сделан вывод, что данная теория является уникальной в попытке привлечь психологические принципы к преподаванию и изучению музыки, она может быть чрезвычайно полезной в музыкальной педагогике. The article reveals the specifics of a theory of music learning, depicted by the well-known American researcher and teacher Edwin E. Gordon. It also shows the significance and the implication of the term "audiation". Іnvented by the researcher, as well as it determines "audiation" types, as well as the stages of preparation for audiation, here the comparison between the processes of attaining music information and language information is presented and their common grounds are emphasized.
Попередній перегляд:   Завантажити - 257.632 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Поплавська-Мельниченко Ю. В. 
Музично-педагогічні ідеї Л.Кияновської в світлі новітніх напрямків європейської музичної педагогіки [Електронний ресурс] / Ю. В. Поплавська-Мельниченко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 573-577. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_116
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.516 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Поплавська-Мельниченко Ю. В. 
Спільні та відмінні засади розвитку музичних та лінгвістичних здібностей в аспекті загального розвитку особистості [Електронний ресурс] / Ю. В. Поплавська-Мельниченко // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2013. - Вип. 2. - С. 99-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2013_2_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 419.51 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Бучківська Г. 
Створення естетичного середовища на уроках образотворчого мистецтва та трудового навчання засобами музичного мистецтва [Електронний ресурс] / Г. Бучківська, Ю. Поплавська-Мельниченко // Молодь і ринок. - 2015. - № 2. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_2_11
Розглянуто проблему естетичного виховання учнів початкових класів засобами світового та вітчизняного музичного мистецтва. Визначено мету поліхудожнього виховання. Проаналізовано питання впливу музики на емоційно-інтелектуальну сферу людини, зазначено її властивості, що сприяють активізації творчої активності школярів. Подано пропозиції щодо створення музичного середовища на уроках образотворчого мистецтва та трудового навчання, враховуючи особливості різних видів музичного сприймання. Охарактеризовано індивідуально-психологічні особливості сприйняття музики дітьми молодшого шкільного віку. Запропоновано методичні рекомендації щодо виховання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах засобами музики.Обсуждены роль и значение педагогов в организации общения школьников с настоящими произведениями мирового и отечественного искусства, определены цели полихудожественного воспитания. Рассмотрены вопросы влияния музыки на эмоционально интеллектуальную сферу человека, указаны ее свойства, способствующие активизации творческой активности школьников, представлены некоторые конкретные предложения по созданию музыкальной среды на уроках изобразительного искусства и трудового обучения, учитывая особенности различных видов музыкального восприятия. Отмечены индивидуально-психологические особенности младшего школьного возраста. Разработаны методические рекомендации по воспитанию учащихся в общеобразовательных учебных заведениях средствами музыки. Discussed the role and importance of teachers in the organization of communication students with authentic works of world and national art defined goal polyartistic education. The question of the emotional impact of music on intellectual sphere of man, set its properties, contributing to enhance the creative activity of students, presented some specific proposals for a musical environment on the lessons of fine arts and labor training, taking into account different types of music perception, observed individual psychological characteristics of primary school age.
Попередній перегляд:   Завантажити - 324.139 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Поплавська-Мельниченко Ю. В. 
Новітні тенденції використання музики у навчально-виховному процесі молодших школярів [Електронний ресурс] / Ю. В. Поплавська-Мельниченко // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 255-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_62
Розкрито особливості використання музики в процесі навчання та виховання молодших школярів в загальноосвітніх школах та окреслено новітні тенденції застосування музики як активного стимулювального засобу у навчально-пізнавальній діяльності учнів.Раскрыты особенности использования музыки в процессе обучения и воспитания младших школьников в общеобразовательных школах и рассмотрены новые тенденции применения музыки как активного стимулирующего средства в учебно-познавательной деятельности учеников.The article reveals the specifics in applying music for educational purposes at primary schools and proposes new tendencies in applying music as an active stimulator in the educational process involving primary school students.
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.337 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського